Головне управління ДПС в Одеській області повідомляє, що податкова служба прагне, щоб кожен громадянин та бізнес - спільнота мали можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб.
Державною податковою службою вже реалізовані та продовжують створюватися умови для безбарʼєрного простору, зокрема по напряму цифрова безбарʼєрність: забезпечено рівний доступу до цифрових технологій та онлайн-послуг (Електронний кабінет, застосунок «Моя податкова», чатбот InfoTAX).
Завдяки таким можливостям, як Електронний кабінет платника (https://cabinet.tax.gov.ua/) та мобільний застосунок «Моя податкова», користувачі можуть: подавати декларації і звітність онлайн, здійснювати листування з податковими органами, переглядати особисті податкові нарахування та сплати, отримувати консультації та довідкову інформацію.
Для забезпечення оперативного зворотного зв'язку та інформування платників ДПС створено чатбот «InfoTax». У Електронному кабінеті платник податків налаштовує, які дані будуть відображатися у чатботі. Можна налаштувати інформацію щодо: нагадування про строк сплати податків та зборів щомісяця, повідомлення про виникнення переплати, боргу тощо.
Процедури, які раніше потребували значного часу та фізичної присутності у податковій, тепер виконуються в декілька кліків зі смартфона або комп’ютера.